Inginerii nostri de service va stau la dispozitie in permanenta pentru interventii fie la cerere fie in baza unui contract de service.
Ce este interventia la cerere?
Pentru o problema de service survenita in laboratorul dumneavoastra ne puteti contacta printr-o solicitare sau comanda prin intermediul telefoului, e-mail-ului sau a faxului. Pentru interventia la cerere (fara contract de service) se percepe un tarif orar la care se adauga cheltuielile de deplasare (transport si cazare), daca este cazul.
Ce este contractul de service?
Contractul de service prevede mentenanta, reparatii si intretinerea aparaturii care face obiectul lui, se incheie pe durata unui an si intra in vigoare la data semnarii lui sau se poate prelungi automat atāta vreme cāt nu se solicita rezilierea lui. Pretul contractului de service depinde de tipurile si de numarul de aparate cuprinse in contract.
In baza contractului beneficiati de: o revizie periodica care in contractul cadru este semestriala, dar se poate negocia orice alta periodicitate, precum si de valoarea manoperei pentru reparatiile sau interventiile necesare intre revizii.
In cazul in care la reviziile periodice sau la interventiile aleatoare apare necesitatea inlocuirii unor piese defecte, acestea se factureaza separat.
Reviziile periodice - conform contractului standard - presupun activitati de curatare si reglare a aparatelor, verificari functionale si ale parametrilor de lucru conform specificatiilor, cāt si alte operatiuni specifice daca este cazul.
Reparatiile efectuate intre revizii se fac in urma solicitarilor din partea dumneavoastra si manopera aferenta acestor interventii nu se factureaza.
Calificari/validari ale aparatelor se pot face in baza unui contract sau la cerere.
Beneficiind de aparatura de inalta performanta, firma noastra poate face masurari complexe asupra parametrilor de lucru ai aparatelor, prin care se asigura trasabilitatea determinarilor si analizelor din laboratorul dumneavoastra.
|